onsdag 22 september 2010

Träden har hittat hem.

Minns ni det här ??


Nu har träden kommit hem. Ett syren träd och två äppelträd. Jag tror dock att vintern som varit har gått hårt åt dem. Vi fick klippa av några torra grenar men jag hoppas att de tar sig till våren och att vi slipper en vargavinter i år. Jag är som jag sagt tidigare inget Fan av vintern men när den väl är här uppskattar jag om det är snö och några minusgrader men minus 30C är lite väl att ta i tycker jag...


Har också investerat i lite blomlökar. Jag har ännu inte hunnit få till någon särskilt snygg rabatt men det kan bara bli bättre när dessa kommer ner i marken för att sedan komma upp. Ska bli härligt att se lite färgglada blommor i vår.
Trippel A var här och målade på sitt hus i helgen och jag passade på att klättra upp på deras balkong och att titta på utsikten

Förresten har jag berättat att vi har beställt häck? Den ska komma i slutet av denna månad så jag hoppas den dyker upp snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar