fredag 24 september 2010

Fiber

Baahh!! Känns som jag bara göra tråkiga inlägg här, men vad gör väl det... jag gör dem egentligen inte för någon annan än mig själv. Tanken med bloggen är att jag ska skiva ute den som en "Bok" som ska höra till huset. Känns som min inspiration vad det gäller huset är på noll (0) .......... I vanlig ordning har Jesse och Sven på förfest spelats på radion men inte ens de har fått upp min inspiration, de som annars spelar så bra musik att ideérna flödar... Jag som brukar har så mycket ork, energi och idéer.. Hoppas på bättre dag i morgon.


Men för två veckor sedan fick vi fiber inblåst i huset. (Om jag nu minns rätt, det var ialla fall en fredag) Härligt... Trodde då att vi snabbt så skulle få fart på tekniken.. men icke... Nu är det operatören som vi valt som tar en så väldans lång tid på sig att leverera tjänsten... Beställning ska behandlas, bekräftas, material skall skickas. osv...Suck, alltid är det då något...


Det är något som saknas i skåpet..

Svetsning av kablar

klart!

Som jag längtat efter dessa kablar...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad tråkigt att det tar tid. Dom måste ha varit hos oss samma fredag, men vi hade det igång samma eftermiddag.

    Hoppas det ordnat sig nu iaf!
    Kram
    Linda

    SvaraRadera