onsdag 10 februari 2010

Jag fick....

En gliring här om dán....

-Nu kommer hon med den där kameran igen.....

Jag har STORA öron, så självklart hörde jag dessa ord :)

HAHA jag kan lova att jag kommer att fortsätta att komma med min kamera, vi trivs så bra ihop!

Ytterligare en sak som jag kan lova är att jag tar inte kort på vem som helst, få är utvalda och värdiga för min lins. Så är ni med på ett kort jag tagit ska ni se det som en komplimang. För jag tar som sagt var, inte kort på vad eller vem som helst.

Nu har vi kommit till ett stadie där det inte syns lika mycket vad som görs med huset. Tidigare har det varit ganska stora saker. Som rensningen av huset,taket och farstun men nu är det mer tidskrävande moment som görs.




En landgång har satts upp för att lättare kunna montera plasten och glespanelen.




De vita plattorna som sitter mot taket är en luftspalt som avskiljer isoleringen som ska sprutas in på vinden och yttertaket.



Vi var förbi huset på kvällen och tände några lampor. Kul att se hur ljuset letar sig ur halvmåne fönstret.

1 kommentar:

  1. Hej Maria, är bara hastigt inom bloggen, har hänt lite tråkiga saker på privaten, så jag är inte så aktiv just nu. Har du fortfarande problem med räknaren?
    Du kan reinstallera den och sätta startsiffran till den du hade sist du var inne på sidan, så du inte måste börja om på noll igen.

    Tror det är enklaste sättet att få igång den igen. :)

    God helg!
    kram
    Emma

    SvaraRadera