onsdag 3 februari 2010

Farstun

Snart är det dags att jobba, men självklart har jag varit ut till huset och kollat; å fotat. Det går fort framåt, Vi ser en stor skillnad från dag till dag.

Lite skillnad från igår va? Nu har Garaget fått tak





Det jobbas så klart med att få taket tätt men även farstun är på gång.. Ja den är faktiskt snart klar!! Å så fin den blir !!




Jag har tagit kort på killarna som jobbar med huset. De är så Flitiga och duktiga: Jag avundas dem inte som får stå ute i kylan och snickra. Vi är så tacksamma över att det är ni som bygger vårat hus!


4 kommentarer:

  1. Kul att det händer saker! Väntar med spänning på fler bilder.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att se hur huset växer fram. Jag blir mer och mer otålig och vill att vi också ska komma igång.
    Det ser ut att bli ett jättefint hus.

    SvaraRadera
  3. K: var så säker det kommer!!

    Frida: det är jättekul att se hur det växer fram det kan jag lova! vi är där nästan varje dag och kollar! När är det byggstart på erat hus ?

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte riktigt när vi kör igång, vi väntar på bygglovet och sen måste väl tjälen släppa ur marken. Hoppas att det blir i vår, Maj kanske om allt går bra.

    SvaraRadera