onsdag 23 februari 2011

Min fina fina Kitchen Aid

Jag har länge önskat mig en Kitchen Aid, men som med så mycket annat har jag "sparat" mig till huset... Varför köpa på sig en massa saker när man vet att man ska flytta.. Väl i huset har utgifterna rullar på och slantarna har prioriterats till annat, men drömmen och önskan om en Kitchen Aid har funnits kvar. Under granen i Julas låg ett stort fint paket, och när tomten läste upp var det adresserat till mig från P. Jag hade ingen som helst aning om vad det skulle kunna vara. Självklart visste P att jag önskade mig en Kitchen Aid, men jag trodde aldrig att jag skulle få en sån dyr och fin julklapp, så den fanns liksom inte i mina tankar. Men så när guldpapperet var bort rivet stod där en fin fin Kitchen Aid. P har blivit en riktig hejjare på paket.


Fullt upp med att öppna paket, kan inte minnas sist jag fick så många julklappar.

Så sen Julas har vi en Creméfärgad Kitchen Aid i köket som står och se fin ut... Faktum är att den inte bara är fin, den är väldig bra och praktisk till allt. Det är lätt att baka kakor, bröd, och att laga mat m.m.och dessutom blir det riktigt bra! Det är med andra ord en riktig investering som kommer att hålla i många många år. Ett till plus med Kitchen Aid är att den finns i en massa olika färger, vilket gör den väldigt personlig. Är det någon som funderar på en Kitchen Aid så tveka inte.. Den är verkligen Super!!

2 kommentarer:

  1. Hmmm... låter bra du. När jag och C var nere på byn här i Obygden stod han ett tag och fingrade på en i svartmetallic... Man kanske skulle ge sig själv lite gott matbröd i julklapp och köpa en till honom. Hehe... Kan man köra delarna i diskmaskinen?

    SvaraRadera
  2. Inget du kommer att ångra..LOVAR... Japp; Kitchen Aid ♥ Diskmaskinen

    SvaraRadera