tisdag 22 december 2009

Men hallå!! Var är ni ?!

Idag var jag förbi tomten..... Jag är så ivrig och väntar med spänning på att arbetet med grunden skall komma igång.. Sista budet var i fredags men i fredags när jag var där hade inget hänt men i dag när jag var där....


stod där några saker, men inga gubbar.... Men hallå var är ni ?!

Jag åker så klart förbi i morgon igen och hoppas att något har hänt...Hehe jag tror att bilen snart hittar dit i sömnen.. Jag undra vad grannarna tänker när de ser våran bil.....


"Den där silverfärgade kombin patrullerar dagligen i området, och inte nog med det... en blondin sticker ut huvudet ur bilen och tar kort."


Undra om de känner sig bevakade... Men det är inget farligt.. Det är bara lilla jag som är där och snokar...I dag när jag var vid tomten kom det några skotrar farande.. Skoterleden går inte långt i från tomten... Åå så roligt det ser ut, kanske kanske kanske (hoppas kan man alltid) en dag har vi en skoter i garaget igen!

Skoterspårskoterleden

1 kommentar:

  1. Ha ha javisst är det härligt med att åka skoter och vi brukar ta den vägen förbi där ;-)
    Så vi syns nog lite titt som tätt.. Bra va ha ha..

    SvaraRadera