fredag 22 april 2011

Vår ute, vår inne, vår i sinne!!

Våren är verkligen underbart, som jag längtat efter denna årstid, allt blir så mycket lättare och roligare... Det blir vår i sinnet!

Vår är det också inne, för några dagar sedan plockade jag en stor fin bukett med vitsippor... Riktigt vårigt.



Och fröna som jag sådde för några veckor sedan har också växt till sig, rejält.. Trodde aldrig att de skulle ta sig så bra. Fortsätter de så här vet jag inte hur jag ska få plats med dem inne. Jag längtar tills jag kan sätta ut dem!


Påsken är också ett säkert vårtecken och det verkar som denna påsk kommer att bli riktigt varm och skön, det gäller att passa på och vara ute, spela kubb och grilla!

Glad Påsk

7 kommentarer:

  1. GLAD PÅSK önskar vi till dig. Hoppas ni har´e bra

    SvaraRadera
  2. Hej Påskharen!

    Vad kul att du hittat till min blogg!
    Kom förbi och ät lite påskgodis, men ring gärna innan så att jag är hemma.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig helg det blev!
    Varmt och skönt och jag fick faktiskt en del gjort i trädgården. Och grillning hann vi också med.

    Ha det så bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Påskharen en gång till26 april 2011 kl. 13:30

    Ja det låter gott med påskgodis - har ni nåt godis kvar? Isåfall så kanske det kikar förbi en påskkäring eller två så här efter påsk.

    SvaraRadera
  5. Påskharen och barnen..29 april 2011 kl. 14:24

    Påskharen och barnen tackar för "frukosten" och alla Marschmallow.. Kul att ses <3 Hoppas det inte dröjer så länge tills vi kan komma nästa gång och knacka på dörren..

    Ha en skön Valborg!!

    SvaraRadera
  6. Åååååååh, ni börjar få det så fint! Hoppas jag hinner kika förbi nästa gång jag är i stan, slutet på maj). Hade så gärna kikat förbi nu sist men det hanns som inte med. Kattbilden högst upp i bloggen är förresten helt underbar. Ha en fortsatt glad vår!

    SvaraRadera
  7. Påskharen; Tack för besöket! Hoppas frukosten och godiset satt fint. Vi syns!

    SvaraRadera