torsdag 15 oktober 2009

M ♥ P




Tänk att vi är så olika men ändå så lika.

Livet har varit oss generöst, det visade sig från sin bästa sida dagen då vi fann varandra. Snart har fem år gått. Vart har de tagit vägen ? Livet går fort när man har roligt !

Tänk att du och jag har möjligheten att bygga ett hus.
Vi är lyckligt lottade som få!


Du är min bästa vän, hjärtevän och älskade. Du är min Kärlek! Vilken tur jag hade som träffade just dig! Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta. Kärleken är Evig!

1 kommentar:

  1. Vilken fin käleksförklaring till din älskling.

    Jag tror minnsan jag vet vem du är.
    Vad roligt att ni är i husbyggartagen. Många beslut som ska tas antar jag.

    Ett litet tips. Välj inte för mycket mönstrade tapeter och färg på kakel och klinkers. Vit bas är alltid det bästa har jag lärt mig.

    Kram kram
    Marit

    SvaraRadera