onsdag 6 oktober 2010

M ♥ Missar & Maskros

Dagen till ära bloggar jag via fiberoptik, Härligt! I helgen som var så var vi till svärisarna och hälsade på. Självklart fick katterna hänga med. Skönt att komma hemifrån några dagar men också skönt att komma hem igen. Vi gick i skogen, Umgicks, åt god mat och var till Ikea. Märkligt nog hittar jag alltid något som vi behöver på Ikea. Någon mer än jag som känner igen sig ??

Mina fina Missar! Säkert inte så märkvärdiga i andras ögon men mina finaste "bebisar" är det!





Alldeles efter att vi flyttat till huset for U och jag till Ikea och denna fina lampa fick följa med. Var lite skeptisk till en början hur det skulle bli att se ut och P trodde inte alls att det skulle bli bra, men ju längre den har suttit uppe dess mer så tycker jag om den! P gillar den också. Ett Impulsköp som blev helt rätt!! Och vilka spännande skuggor det blir av den dessutom.

2 kommentarer:

  1. Både maskrosen & missarna är ljuvliga!

    SvaraRadera
  2. Vi fick vårt fiber-internet idag också, härligt :)

    Jag älskar IKEA och det lär ska bli nån tur dit snart. Maskroslampan är jättefin och passar så fantastiskt bra i er hall.

    SvaraRadera