måndag 11 oktober 2010

Ljusrosa och Orange

Kanske är det kanske är det läge att uppdatera lite om tomterna. Har tidigare skrivit två inlägg om vilka som bor här och hur vi känner dem, det kan du läsa om här och här, Sedan dess har två tomter till blivit sålda...

Den Orange och Ljusrosa.

Desto tråkigare är det att jag inte har så mycket att skriva om de som kommer att bo där, för jag vet ännu inte riktigt vilka de är, Så någon närmare presentation av dem blir det inte i dag, men jag hoppas på att vi snart så lära känna dem. Det jag däremot vet är att de bygger med samma företag och "samma" husmodell. Även C och T har valt den modellen.

Så på den Mörkblå, Orange och Ljusrosa tomten är samma husmodell på väg att byggas. Om man nu kan kalla det för samma, för det är totalt olika planlösning på husen fast än det är "samma" husmodell. Varje husägare har alltså ritat om sitt hus.Spännande!

C och T har kommit en bra bit i sitt husbyggande och det vet jag vet jag blir jättebra, ska bli spännande att se hur de andra två husen kommer att se ut och vilka det är som kommer att bo där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar