tisdag 3 november 2009

Köket...

Står överst på "att göra" listan!

Vi är inte riktigt säkra på vilket köksfabrikat vi ska välja. Dels vill vi att det ska vara en speciell typ av lucka men sen måste priset stämma också. Så här blir i alla fall köket att se ut oavsett luckor.



Just det här köket kommer från Storsjökök, Det är verkligen jättefint rakt igenom, väntar på offerten också hoppas den är minst lika fin! Vi har också varit och tittat på Claesson kök i Krylbo. Skulle kännas extra kul om det blev just de som levererade vårat kök eftersom det är tillverkat i Dalarna... Mitt Hjärta slår lite extra för lokalproducerat! Claesson kök är i en klass för sig, Det är det allra finaste köket som vi sett. Jag hoppas hoppas verkligen att jag kommer att få njuta av en Claesson kök i huset.


Den här bilden kommer från Claessonkök. Gillar verkligen den här typen av lucka när det är vitrin del med kryss upp till. Vi har också kollat på Hth kök och Marbodal kök mfl. Vi har kollat på så många att jag inte ens minns namnen på alla. Alla kök är jättefina på sitt sätt men i slut ändan är det prislappen som styr...och



Har jag berättat att vi ska ha sekleskifts panel på huset? Den här bilden är lånad men så ska panelen vara på vårat hus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar