onsdag 1 december 2010

Badrummet

Nästa projekt att ta i tu med här hemma är att få ordning i stora badrummet. Som det ser ut nu saknas det lite inredning i form av spegelskåp och högskåp. Annars är det bra..Snyggt kakel och klinker ligger där också. Det fyller sin funktion så pass att det finns, toalett, handfat, dusch och duschvägg. Lite svårare är det dock att sminka sig på morgnarna......Så i fall det är någon som undrat varför jag sett ut som jag gör så vet ni varför ;) Det är också ett problem om man vill ta ett varmt bad, men badkaret tror jag får vänta ett tag till.. Vi har inte riktigt bestämt vilken typ av badkar som vi vill ha. Så här kommer i alla fall att skåpen se ut.. Dock inte vita utan valnöt.


Altanen här hemma är full med snö , men den finns där alldeles färdig och väntar på sommaren.


4 kommentarer:

  1. Wow vilken altan, så härligt! 90 kvm, det är 1/5 av hela min trädgård. Så lyxigt! :)

    Kram,
    Emma

    SvaraRadera
  2. Whut?! Inget badkar?! Och det säger du nu?! Hoppas det blir av sen iaf. En annan badar i sitt titt som tätt. Du kommer att förstå min något förvånade kommentar senare, jag lovar, tihi ;)

    SvaraRadera
  3. K; Lugn bara lugn, Det kommer.. Just nu börjar pluskan eka... hmmm jag misstänker att Whut har med tomten att göra.. Men han kan pusta ut.För badkar kommer bara inte just nu...:( Men sen !!

    SvaraRadera
  4. Aaah, Maria... Du läser mig som vanligt som en öppen bok ;)

    SvaraRadera