måndag 15 november 2010

Altanbygget fortsätter

Bygget av altanen fortsätter, Jag längtar verkligen tills det är sommar och det går att sitta ute och njuta. Innan vi flyttade hit var jag optimistisk och trodde att vi skulle hinna med bygget under sommaren, hade i mitt huvud planerat hur vi skulle har grillkvällar med våra vänner och nya grannar, kanske blir det till sommaren 2011 i stället ? Det är verkligen skönt att veta att vi slipper slita med Altanen i sommar utan i stället spana in grannarna som kanske jobbar för fullt med att få ordning på sin altan hihi.

En sak mindre på att göra listan ..... Jag som är en sommarmänniska saknade verkligen Verandan i somras, men vad är blott en sommar när vi kommer kunna spendera betydligt fler somrar på den här Ännu är den dock inte riktigt klar, under söndagen såg det ut så här.


4 kommentarer:

  1. härlig stor veranda ni får.
    Jag tror jag vet vilka grannar ni syftar på, hihi, ni har ju första parkett.

    SvaraRadera
  2. Där blir det många sköna stunder :)

    SvaraRadera
  3. Kikar tillbax!
    Fint hus ni har och jag är jätte avis på dig och din fina kökslampa =) Vill verkligen ha!!!
    Vi har också ett fiskarheden hus fast doppingen, byggde 2005 och är inte klara utvändigt än med farstun mm... det tar längre tid än man tror.
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  4. Camilla; vad kul att du hittade hit. Men det är inte Fiskarhedenvillan som vi har byggt utan med Huskomponenter/Mästarvillan. Hoppas du hittar tillbaka.

    SvaraRadera