söndag 11 april 2010

Under tiden som jag vara borta

Hände det en hel del saker på huset. Eftersom jag inte var hemma vet jag inte i vilken ordning sakerna kom på plats, men vad gör väl det ? Framåt har husbygget gått i alla fall, men minns ni hur det såg ut innan jag åkte ?







När jag kom hem såg det ut så här;

Garaget målat!


Ingen kabelhärva i elskåpet


Innertaket på plats



Spottar i taket


Spröjs på halvmånefönstret


Skafferiet och garderobernamålade


Fönsterbrädor på plats

Bygget av F och M´s hus har börjat


Panelen utvändigt klar

Nog är det lite skillnad?!


Tillbaka i verkligheten var det också dags att städa huset, medan vi städade fick vi finbesök som också hjälpte till med städningen....

Som också kontrollerade att ställningen höll för lite klättring:)


Vi passade även på att provmåla lite vilken färg som skulle passa i vardagsrummet och hallen. Vi hade köpt med oss fyra olika färger, som vi test målade med. Valet föll på en färg i tonen sand. Resultatet får ni inte se i dag, men jag lovar, snart så ska jag visa er!

1 kommentar:

  1. Oj, vad det har hänt saker hos er. Kul, snart inflytt? Det känns som att det gått jättefort med ert hus. Vi har ju som synes påbörjat vårt bygge och det känns kul att det äntligen händer något.

    SvaraRadera