torsdag 22 april 2010

Ny adress!

Ja nu äntligen har byggdörren fått en ny boplats och våran fina dörr har flyttat in till vårat hus. Ställningen till byggströmmen har också försvunnit och lika så snickarnas koja. Det börjar faktiskt se lite mer städat ut på tomten.. men bara lite...




Jag vill också passa på att tipsa er om det här.. Medan jag var och kikade på dörren kom det några grannar på besök. Jättekul att lära känna de som redan bor där. Jag fick en lapp också.



Jag gillar loppisar jättemycket. Jag hoppas det kommer mycket folk. Få se om vi kanske hinner fixa till ett bord med saker från oss som söker nya ägare. Har länge tänkt att vi ska rensa innan vi flyttar för att sedan sälja på men tiden bara springer förbi. Kanske är detta ett ypperligt tillfälle?

2 kommentarer:

  1. Er entré blir jättefin med dubbeldörren och den fina verandan. Verkligen. Har ni funderat på färgen på huset? Jag tycker det är jättesvårt att försöka välja den. Det finns ju så mycket fint.

    SvaraRadera
  2. Snygga dörrar!!

    Smart med loppis. Det har jag tänkt vi ska göra om vi någongång flyttar. Varför ta med sig "skiten" liksom?

    kram!

    SvaraRadera