lördag 17 april 2010

Karaktär


Under veckan tycker jag att det har blivit lite mer karaktär på vårat hus. Farstun är klar, och "krusidullen" har kommit på plats. Fodren runt garageportarna är också klara, och garageportarna är in monterade, det blir så fint så. Snart ska riktiga dörren monteras, och den fula byggdörren ska få en ny boplats. Det är väldigt praktiskt att ha en byggdörr, men ack så ful den är! Jag är så glad över våran farstu, den är så pampig och fin och räcket är precis så som jag vill ha det!

Vi är förbi huset varje dag och de flesta dagar plockar vi skräp, men ändå ser tomten så skräpig ut.. Det är ett evighets göra kan jag lova... Det står inte på förens vi kan börja planera hur vi vill att tomten ska se ut. Som det ser ut nu så består den av lera, en stor jordvall och skräp. Bättre blir det !

5 kommentarer:

  1. Hej hej! Detta ser så bra ut. Jag följer med.

    Ha en skön vecka,
    Emma

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Va fint ni kommer få det!! ska bli spännande att se när ni är klara.
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. Hallå Maria, NUUU först har jag hittat hit, tack vare Veronica =) Det ser jätte häftigt ut!! Kul att få följa bygget.

    Jill

    SvaraRadera
  4. Jag tycker er veranda är kanonfin, vi är ju där i krokarna titt som tätt och det är nästan lika roligt att följa ert bygge som vårt eget.

    SvaraRadera
  5. Vad kul att ni är så många som hänger med och Läser bloggen!

    SvaraRadera