torsdag 31 maj 2012

Läge för en update!

Trots att bloggandet i perioder inte varit det mest  effektiva har jag trots allt fått ihop en hel del inlägg.. Här kommer tre inlägg

Den 21a Februari 2010
"Det är en del tomter i närheten av vår tomt som är sålda och det lustiga är att vi känner igen de som köpt tomterna.Så jag tänkte att jag skulle berätta lite om tomterna och dess ägare..."

 Den 27e April 2010 
"Minns ni att jag tidigare la ut en karta över våran gata och närområde? Nu är det nämligen så att en till tomt är såld."

Den 11e Oktober 2010
"Kanske är det kanske är det läge att uppdatera lite om tomterna. Har tidigare skrivit två inlägg om vilka som bor här och hur vi känner dem.Sedan dess har två tomter till blivit sålda..."


Det var då.....Sedan dess har vi lärt känna de vi inte kände. Och alla har vi slitit och sliter  med hem och trädgård.  Men varför påminner jag er om detta?

Jo för nu är nämligen den sista tomten på Kumminstigen såld, den röda.  Jippie tycker P och jag. Vi ser fram emot att få grannar och att det blir lite ordning på tomten som bara haft högt gräs de senaste åren.

Denna gång är det  M&A som ska byta stad och sätta spaden i marken för att bygga ett hus. Någon närmare presentation av familjen får ni inte av mig, men M bloggar, så kika gärna in på hennes blogg.

Välkomna  till Kumminstigen! Ni har en spännande tid framför er med många val och lång väntan.




1 kommentar:

  1. Tack så jätte mkt. Vi längtar. Hoppas dom skyndar på allt pappersarbete så det blir klart innan semestrarna :)

    SvaraRadera