torsdag 6 januari 2011

Hej Hopp!!

Jag har inte slutat blogga om ni trodde det.... Det är datorn som är TRASIG igen.... Det verkat "gå troll" i mitt bloggande sen vi flyttade till huset. Först ingen uppkoppling, sen uppkoppling men en väldigt, väldigt, väldigt långsam nästintill obefintlig fart. Sen ingen dator, Nu har vi uppkoppling men ingen dator :( Känns lite tråkigt för det verkar som att jag har en trogen skara läsare. När jag varit in på sidan via mobilen har jag sett att besöksräknaren varit uppe i tvåsiffrigt :) Roligt att veta, men tråkigt att inte kunna underhålla.... Röd dag idag och jag har jour på jobbet och lyckats få tag på en seg dator...

Julen firades i huset och till och med tomten hittade till Kumminstigen. Julen var mysig men kanske inte riktigt som jag tänkt mig.. Hade tänkt att ordna och fixa så mycket innan jul, men det ville inte ödet... istället blev det till att vara sjuk hela veckan innan och julveckan var jag så trött och slut så inte ett enda julkort blev skickat, inte någon julgodis blev bakat och inte heller någon julmat blev lagad... Tur att jag har snälla svärföräldrar som ordnade så att julen blev bra.. Det nya året firades också i huset, med god mat och trevligt folk...... P´s födelsedag firades också i huset, så det har varit mycket kalasande i huset nu i slutet och början av året... Nu var det dags för nästa krämpa... Förkylning...... Hoppas att den snart ger med sig och att datorn snart blir lagad ...

2 kommentarer:

  1. Men är du förkyld?? =((
    Nästa år kan vi ta och göra massvis med julgodis!

    SvaraRadera
  2. För att inte glömma en trevlig glöggträff på julaftonskvällen :)

    Mmmm förkylningen har anlänt men försvinner förhoppningsvis snart... Nästajul blir det mycket godis :)

    SvaraRadera