onsdag 2 april 2014

I Have a Dream


Är det nu jag ska börja blogga igen?
Är det nu jag fått en spark i rätt riktning?



Trots avsaknaden av inlägg så följer jag en del bloggar och önskar att jag vore mer aktiv i bloggandet, men det är väl någon mening med allt.. Trots att "man" dvs jag inte förstår det.

I Have a Dream!
Jag önskar mig en ny säng, och vad vore väl inte bättre om jag kunde drömma i en ny säng? Det är faktiskt så fiffigt att en blogg som jag följer, Att vara någons fru,  har just en tävling där det går att vinna en splittans ny säng! Är det inte ett tecken så säg!

Min Motivering:
I den här sängen vill jag drömma! Drömma om framtiden, drömma om gamla minnen, drömma om livet. För vad vore livet utan drömmar? Jag drömmer om en ny säng och jag hoppas det blir en sanndröm och det kan inte vara annat än en sann dröm att sova i sängen!


Och du, Vill du vara med att tävla så kika in här


Nu håller jag tummen så hårt det bara går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar